BusyBusyBusyBusyBusyBusy!!!!

UPPTAGEN!
Är bara förnamnet för tillfället!
Jag har haft/har så mycket på programmet varje vecka nu inför den 25e så jag vet inte om jag kommer ihåg allt jag ska göra.
Sen så brukar jag vilja ha en stund per dag som jag slappar med antingen en bok, datorn eller tvn.. så blir det inte när jag varit igång en hel dag och sen kommer hem kl nio på kvällen och fullt med disk och tomt i matlådeförrådet har jag inte så mycket ork kvar över till annat..
Skolarbetena hänger på en liten skör tråd just nu och jag blir uppstressad över dem var och varannan timme..
Men tänkte bara dela med mig att jag är så sjukt taggad och nervositeten börjar komma inför onsdagens föreställning!! Det kommer bli GRYMT!!!!!!!!
Nu, blir det sängen och sen igång imorgon igen.. en heldag med plugg och sen dans-rep med showtime hela kvällen!!
Bye bye vänner!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0