En bökig blandning..

Nu känner jag mig sådär avtrubbad igen som jag kan göra efter för mycket tid med familjen och det gamla skövde-livet..
Nu har jag åkt till skövde för tredje helgen i rad, och två till inplanerade.. men det vet jag inte om jag pallar med faktiskt..
nästa helg vill jag faktiskt åka! Då är det en gammal arbetskollega från neuro/rehab som ska sluta på avdelningen som frågat om jag vill med ut och äta och sen ev festa gärnet med henne och fler kollegor, och av min erfarenhet av neuro/rehab-fester är det inget man vill missa!
Det ser jag verkligen fram emot!
Tror jag avbokar helgen efter det.. mamma har köpt biljetter till en konsert i skövde till typ hela familjen.. men jag tar hellre den ledig från familjen och har lite förstånd kvar och sköter mig själv ett tag här i småland...

Fast helgen har varit bra ändå, trots grillerna i huvudet.
Påskmiddag i fredags med familjen, myskväll med Amina, myskväll med Maya i lördags och idag fika med Maya och Mikaela.

Blir alltid så förvånad när vänner från Skövde reagerar på att jag inte hör av mig när jag kommer till stan.. har nog fått lite fördomar att de ha sitt egna liv i Skövde numera och inte bryr sig om mig mera, som några av mina vänner faktiskt visat väldigt tydligt, att de inte bryr sig alls.. men det är en trevlig överraskning!

Har suttit och kollat in boende i Söderköping. Vi har tänkt oss en liten resa dit med bakjouren när sista tentan för terminen är skriven. Fira med en liten resa och bara njuta av att vi är lediga!!
Detta gör mig bara mer och mer irriterad över att jag inte fått mitt schema för sommaren så jag vet när jag och Sandra kan boka in vår sommarresa över europa som i princip är färdig i mitt huvud, men hindras av att jag inte kan få ett datum!!!!

Allt detta som cirkulerar i mitt huvud får mig att skjuta bort andra saker, som att det faktiskt är återkomsten av glee på onsdag, som jag just nu faktiskt inte känner att jag bryr mig om...??
Depressionsperiod på gång tror jag..
Men har hittat en härlig spellista med gamla godingar på Spotify som muntrar upp mig lite..

Skit samma att klockan är snart över tolv, jag sätter på en harry potterfilm från hårddisken, godnatt!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0