Gräv i det dunkla, men sök inga svar

"...För jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla. Men jag känner någonting, jag är så gott som förtrollad.."

Avbröt läsandet en liten stund för en promenad i eftermiddagssolen i Jönköping.
Kommer ofta på mig själv att gräva i massa onödiga, gamla saker som jag har svårt att släppa taget om.. sen undrar jag varför jag känner mig nedstämd? LET IT GO ANNIKA!

Denna veckan blir kort, imorgon ska biblan besittas av mig och Matilda innan Showtime och sen är det tåget till Skövde som ska besittas..
Det blir en påskhelg i Skaraborg! Få träffa Mikaela igen!! Underbart! Hoppas på kanonväder så jag kan utnyttja föräldrarnas uteplats/altan riktigt ordentligt!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0