Helar min själ med lite Hellström, kaffe, Darren och alvedon

Igår var nog den bästa dagen på länge!!
började med att jag gick upp kl 6 för att kunna se nya glee avsnittet innan skolan, OCH VILKET AVSNITT SEN!!
Den glädjevågen levde jag på ända till eftermiddagen!!
En cykeltur med Håkan Hellström i öronen till skolan, en underbart bra och underhållande föreläsare! Varför ska det vara sån brist på bra föreläsare?! Blir helt till sig när man väl får de bra!
Sedan sitta på bibblan och plugga lite inför grupparbetet på fredag, fika eftersom vi inte pallar sitta där till fem då vi skulle träffa Maria för att hämta biljetterna.
Iväg och äta Max-burgare!
Iväg och ta på sig 3D-glasögonen för att avnjuta Titanic i tre dimensioner!
tre timmar av vattenskadad hud under ögonen och igenkorkad näsa blev resultatet..
Precis i slutet av filmen då Rose drömmer sig tillbaka till Titanic, att hon träffar Jack vid uret och alla står omkring och aplåderar när de kysser varandra, håller jag på att börja storgråta, då kläcker Viktoria ur sig:
"LoL, vår klass"
Hon hade våran klass i åtanke eftersom vi av någon anledning alltid applåderar åt våra föreläsare när de är färdiga..
Då blev det någon slags känslomässig krock för mig och jag både storlipar och garvar på samma gång, samtidigt som jag skriker till Viktoria att hon är en känslolös jävel. Tog ett par minuter innan jag kunde hejda mig.. vid det laget var vi fyra de enda kvar i salongen och vi visste inte riktigt om vi ville gå eller bara sitta kvar och njuta..

Underbar dag!

Idag vaknar jag i en pöl av snor i princip.. nyser konstant och huvudet kräver alvedon!
Vad hände där? Sedan när får man förkylning av Titanic?
Sedan igår tydligen..
Så morgonen har börjat i sängen tillsammans med gamla grey's avsnitt och nu när jag håller på att samla ihop kroppens alla olika tillbehör lyssnar på lite mer Håkan Hellström och får i mig mina första koppar kaffe, i hopp om att orka med en hel eftermiddag med Showtime (15-20).
Så nu blir det till att kurera mig och ta det jääävligt lugnt.. och varför inte med att återse glee-avsnittet med en hel del Darren Criss i ;)

So long!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0