Well they say the sky's the limit, And to me that's really true

Åh vad roligt att höra att min blogg-comeback var eftertraktad hos en vän iaf! Trevligt, trevligt!

Idag påbörjades nästa kurs på planeringen; nämligen Pedagogik och Ledarskap inom Omvårdnad!
Visst låter kurserna så himla inspirerande när man hör dem!
Men jag tror att detta kan bli en bra kurs, trots den förvirringen som alltid uppstår efter en kursstart!
Förövrigt var det helt underbart att vara tillbaka i skolan och träffa alla härliga människor!

Idag har vi även haft dansövning på en av danserna till showtime! Har så sjukt kul i den gruppen! Härliga människor som älskar samma saker!


Dagens diskussion och teknande i skolan kretsade om denna varelse: "The pale man" från filmen Pans labyrint som vi såg under tisdagens bakjour som hade temat: SUPRISE!!
Fick ta med sig vilken film som helst!


Vår humor ser bakom det äckliga i denna varelse och ser istället komiken i det hela! så mycket skinn hängande omkring sig, sjukt jobbigt...

Over and out!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0