En dag av återhämtning

Insåg precis när jag anslöt min mobil till datorn, att jag har haft ett rätt hektiskt program de senaste veckorna.. när jag har så gamla bilder kvar på mobilen som inte kommit till datorn.. sedan innan påsk..

Gårdagen var helt underbar!! Tog det lugnt hela dagen, latade mig i sängen och i soffan i princip hela dagen, bara springa ner till tvättstugan ett par gånger för att kolla till så att tvättmaskinerna inte ätit upp mina kläder.
Idag var det helt underbart väder så jag bestämde mig när jag kom ut för att gå och handla att både gå ner till stan och även hitta en ny väg (många vägar bär till rom, eller i detta fall: ICA på klostergatan) och sen gå tillbaka något tyngre packad. Men fruktansvärt vilken vårkänsla som slog mig när jag gick förbi en fotbollsplan där en yngre knattematch pågick och solen sken i ansiktet och behövde inte knäppa jackan heller!!
Fick med mig maya ut i solen med en kopp kaffe och där satt vi i över två timmar, för solen gick bakom ett enormt moln då..
Har även bestämt mig för att kolla igenom alla mina filmer på min hårddisk, för att faktiskt veta vad det är jag har, och inte bara se på samma gamla skit varje gång.
Igår såg jag bla Australia(en favorit i repris), 2012, A guy thing, och nya Grey's Anatomy avsnittet.

Kom fram till under min promenad idag att jag behöver sätta upp mer konkreta mål för mitt liv.
Att DETTA vill jag uppnå, eller ska sträva mot.
Någon slags förändring måste bli gjord känner jag.
Imorgon är det skolarbete med grupprapport på schemat, och vad jag hört blir det ensam med Maria, utan vår andra kompanjon som verkar blivit sjuk, IGEN.
Sen blir det valborgschill i hälsoparken med bland annat härliga showtime-gänget!


Showtime helt enkelt= superkul ♥

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0