I'm falling in, I'm falling down

Det är som om vardagen bakom nästa hörn har fått mig att skärpa till mig. Sommaren har bara svishat förbi och jag har inte riktigt hunnit med någonting.. varken tänka eller få något gjort praktiskt sett. Har nu när skolan börjar nästa vecka börjat ta tag i mitt liv. Storstädat lägenheten igår, rensat garderoben, kollat igenom skafferi och kyl för att se vad som faktiskt finns där, kollat upp kurslitteratur inför kommande kurser(det bästa jag vet), skrivit en ny "att göra"-lista, och för tillfället håller jag på med sista omgången tvätt innan jag ska sätta igång med storkoket för dagen..
Ska ner till skolan liten sväng senare för att ha ett litet Showtime-möte (IiiiiHhhhh) och sen inhandla lite ingredienser för att baka, ja det är dags att ge mina sommarkollegor vad de tål (muffins delyx) eftersom detta blir den sista helgen på sommarjobbet för min del. Känns lite tomt utan de andra vikarierna, som alltid känner jag mig mer avslappnad att jobba med nyanställda/vikarier för de är lika förvirrade som jag i den mån som fungerar att vara förvirrad som vårdpersonal på ett sjukhus..
 
Jag tänkte även bjuda på lite smörsång som satt sig på min hjärna efter filmen LOL
Heart on fire av Jonathan Clay, tyvärr är det inte han som sjunger i filmen...
Som ni kanske fattat vid detta laget är att LOL är en riktigt tjejig film som jag såg med Matilda och Viktoria förra veckan..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0