Time for update!

Nu har det gått ett tag sedan senaste inlägget!
Har inte riktigt varit sugen på det.. Men nu kände jag för att uppdatera lite.
Just nu snurrar mitt huvud av excitment inför resan som är redan på LÖRDAG!?
Vart tog sommaren vägen? Hur hamnade vi redan i Augusti? Fan skolan börjar snart igen ju!
Men på Lördag, 10.45 lyfter jag och Sandra till sommarens upptäcksfärd: Berlin!
Mycket att tänka på och mycket som måste fixas innan! Växla pengar, fixa skjuts, packa!!
 
Men mitt i allt detta lever jag mitt vanliga liv. Det vill säga jobbar, slappar och träffar kompisar som råkar vara lediga och inom en viss km radie.
Den senaste tiden på jobbet har jag varit lilla springtösen som hjälper till extra på alla andra avdelningarna, så jag vet snart inte vart jag brukar jobba känns det som.. så får se om jag får vara kvar på min vanliga avdelning ikväll.
 
I helgen åkte jag neråt småland för att hälsa på Viktoria, och om någon skulle fråga mig vart hon bor, så kan jag fortfarande inte ge er ett svar.. fick instruktioner av Viktoria: Ta bussen mot ..., hoppa av på hållplatsen ... så kommer jag och hämtar dig så vi kan åka till ....?!? Typ så kände jag mig i fredags! Men jag kom rätt iaf, för på busshållplatsen stod hon och väntade på mig! Härligt!
Helt underbart ställe hon bor på, för att vara ute på landet.
En fin liten gård med massa katter var man än går, hundar, hästar och kor. En liten brygga/strand att chilla vid och sen en jättehärlig familj!
Sen var det ju så att hon inte bor så långt ifrån High Chaparall, typ ett par mil. Så självklart tog vi en tripp till knallpulvret och cowboyhattarnas förlorade land. Tittade på vilda western showen, åt tacos i Mexico och kikade in i indiantälten. Och självklart så var jag tvungen att köpa mig en cowboy hatt!! Och på så vis blev jag High Chaparallifierad, enl. Viktoria. Även en kul sak jag hörde någon av de andra besökarna säga till varandra: "Vi ses i mexico sen då.." Bara på High Chaparall kan man säga en sån sak. Men jag och Viktoria vi satt och åt Marabou i Mexico! Det ni!
Igår kom Maya till Jönköping för att göra sig mer hemmastad i sin nya lägenhet! Så jag hjälpte henne att skruva ihop lite nya möbler och starta upp hennes nya tv(som även är en 3D tv!). Vi fick igång den lagom till 100m loppet för herrar i OS. Så grymt att se Bolt springa i 3D!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0