What a flammable heart I've been given

"Thinking softly what a concrete mess we live in...
And what a ice box heart I've been given
You could be in several different places
I am sensing your location..."
 
En låt jag haft på hjärnan i flera dagar nu är Freelance Whales's Location!
Fick en liten chock när jag uppfattade den i filmen "LOL" i förra veckan och sen dess har jag inte kunnat få bort den ur huvudet! Inte för att jag stör mig på den, den är så fin, får mig att fundera över livet..
Hela deras album "Weatherwanes" är grymt! Det enda album jag kan sitta och läsa böcker till.. eller det enda jag faktiskt försökt till, eftersom jag inte kunnat sluta lyssna på den så har den helt enkelt fått gå på repeat.
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0