A little bit of sunshine

Allting blir så mycket bättre med terapisamtal med vänner!
I lördags kändes allting så jävla hopplöst.. 
Mycket förstorar jag nog upp, och det är det jag brukar göra, men mycket av det jag oroar mig över är ändå relevant!
Jag känner att hela hösten har varit allmänt jobbig och bipolär, men ska intala mig att detta är bara en fas, så blir det en fas!
 
Idag fick jag prata ut med Linnea en stund efter att ha träffat showtime-gänget där vi fikade lussekatter och gick runt i mörkret och låtsades vara vampyrer som skulle döda alla vi stötte på.
Har även varit på ett spännande möte som blev mest av en slump..
Har fått höra att det är brist på Sjuksköterskor, men inte att de drar i en andra veckan på praktiken om att jobba där när man är färdig till sommaren!
Så chansen att jag jobbar på Geriatriska kliniken på Ryhov i sommar är väldigt stor nu!
Livet kändes inte lika hopplöst efter i eftermiddag.
 
Imorgon ska jag springa runt på operationsavdelningen och låtsas att jag är Callie Torres från Grey's Anatomy!
 

Kommentarer
Postat av: Christina Yang

FAS! Du och jag och gamlingarna i sommar! :D

2012-12-18 @ 11:25:19

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0