Stars are better from afar

För två och ett halvt år sedan drygt älskade jag livet och världen, den var enorm och min att upptäcka! Jag skulle få flytta hemmifrån och skaffa mig ett helt eget liv i en ny stad, slippa familj och bara fokusera på mig själv!
Nu har jag landat på jorden.. och det hårt.
Himlen är inte längre lika blå som den brukar vara, de sista sommarens solstrålar nådde nätt och jämnt vid mig, höstrusket som vanligen brukar glädja mig ger inget intryck, den knarrande snön under mina skor gör mig inte lycklig, utan snarare likgiltig.
Värdlen är inte stor och underbar och redo att upptäckas, den är stor och hemsk och jag vill bara gömma mig från den! 
Jag vet inte hur jag ska kunna gå tillbaka till den känslan jag hade för två år sedan om jag någonsin kommer tillbaka till det. 
Min inspiration och motivation är totalt bortblåst och jag vet inte hur jag ska få tillbaka den.. 
 
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0