This year's for me and you

Nu sitterjag i Skövde och njuter av att vara här! 
Umgås med mamma och pappa, råkade köpa ett par nya skor när jag skulle förbi Siba för att köpa en USB-hub.. oops! 
Knallade runt på stan en liten stund förut och var iväg och lyssnade på mamma när hon spelade nyckelharpa med en gammal bekant i Norrmalmskyrkan :)
Strax ska jag bli servad med mat :D och sen ska jag iväg på lussemys hos Sandra, den numera ständiga värdinnan för alla tillfällen! 
Hoppas på lika fint väder imorgon som idag så det kanske blir en tur med skidorna uppe på Billingen med :)
Så ja denna helgen laddar jag upp batterierna och skärper till mig inför praktiken som börjar på Tisdag på Geriatriska A på Ryhov (Geriatriska Ortopedavdelningen).
Showtime är nu över och det blev väldigt lyckat med massa lyckorus och glädje!
Men nu ska jag njuta lite till här i Skövde! Ha det bäst!
 
Här delar jag med mig av en av mina favoritlåtar i juletider: 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0