And long after I've gone You'll still be humming along

And I will keep you in my mind the way you make love so fine
We may only have tonight, b
ut till the morning sun you're mine all mine
Play the music low and sway to the rhythm of love


Precis kollat in Glee 2.0 a.k.a. "SMASH", nya serien på tv3.. Så grymt bra!! Snyggingen från Pirates of Caribbean är med, inte mig emot!! Skönt nu när glee tagit 7 veckors uppehåll?!!?

Som ni kanske förstår börjar jag inte kvart i sju imrogon, utan ska gå kvällen i Vaggeryds Kommun. Som ssk inom äldrevården har man ansvar för en hel kommun kvällar och helger.. oopps! Hoppas inga dör pga mig säger jag bara!
Ska bli skönt att få gå själv med handledaren för första gången, eftersom det varit Calici på äldreboendet i Vaggeryd så frågade de om vi vågade gå kvällen imorgon, pga smittorisken.. men eftersom jag aldrig haft det, tror jag har den immuna genen för ingen i min familj har haft det så länge jag kan minnas, så tackade jag inte nej.
Skönt med lite sovmorgon iaf! Men det lär inte bli allt för länge eftersom jag ändå ska upp tidigt nästa morgon för ett dagpass igen.. urk... Life is life..

Här delar jag med mig av dagens buss/tåg-åkarlåt från min "Pendlar"-lista från spotify :)
Share and Care :)


Plaine White T's - Rhythm of Love

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0