I'm never gonna say "Surrender"

OH MY LORD vad bråttom jag fick imorse när jag 8.40 fick ett sms av Matilda, när jag nyvaket börjar fundera på vad klockan är egentligen.. redovisningen börjar 9.00.. HELVETE!!
FLYGER UPP UR SÄNGEN, DRAR PÅ MIG KLÄDER PÅ MÅFÅ, DRAR ÅT MIG VÄSKAN OCH HOPPAS PÅ ATT ALLTING JAG BEHÖVER FÖR DAGEN FINNS DÄR I OCH SPRINGER TILL BUSSEN!!
Inget att rekomendera för er andra att starta dagen på det viset!!!
Men när jag väl satt mig i klassrummet för redovisningen slog klockan på mobilen precis 9.00, så jag hann!!
Helt otroligt!!
Dock hade jag kuddmärken i ansiktet, håret på ända, oborstade tänder, stank under armarna, tomt i magen, grus i ögonen och varken frukost eller lunch med mig!!
Men jag tog mig igenom dagen ändå!

Igår hade jag besök av Mor, far och bror! Jag bjöd på tacopaj och alltihop blev uppätet, lite till min besvikelse att inte få ta med rester till skolan idag..
I måndags hade jag besök av mina fina vänner Maya, Matilda, Maria, Viktoria och Linnéa.
Fick massa fina presenter, det luktar som i en Record-affär varje gång jag kliver innanför dörren, fick en massa olika thé-sorter! Hinner inte dricka thé så ofta, har fortfarande kvar massor av förra höstens sorter!

Pluggmusik:

Gavin Degraw - Soldier

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0