It was a snowy day

Just nu sitter jag i soffan, nerbäddad i mysbyxor under gosefilten, datorn i knät och kikar på en San Francisco-guide och sneglar på "En prinsessas dagbok" på Tv11.
Ja En vacker dag ska jag åka till San Francisco!! Men detta lär dröjja ett bra tag, år närmare bestämt! Det är något jag fått för mig jag ska göra.. de flesta vill till New York eller L.A., men jag vill till San Francisco!!

Denna dagen är mer kännd som den kommersiella kärleksdagen och enda vardagen som affärer säljer slut och restauranger får fullt vid borden.. Enligt min åsikt är det rena skiten.. Har det gått så långt att man måste schemalägga en dag då man ska visa sin uppskattning till de man älskar? Varför kan man inte visa det varje dag, eller överraska vilken dag som hellst med en bukett blommor? Precis som Mors och Fars dagarna.. varför kan man inte visa sin mamma eller pappa uppskattning alla andra 364 dagar om året?

Men i vilket fall som helst så såg vi i bakjouren detta som ett tillfälle att köra kärleksfilmer at Marias place som ett litet avbrott i tentaveckan! Vi hann med "The Bodyguard", lite som en tribute till Houstons bortgång, och "The Notebook".

När vi skulle gå till bussen snöade det galet mycket och hela marken var täckt av ett tjockt täcke av snööö!! Fick lyckorus och började kasta snö på både Matilda och Viktoria!!
Nu kräksnöar det fortfarande!! AAHH!! SÅÅ UNDERBART!!!!


Lååååg pluggnivå på VickyPicky


Vicky och Matilda vid busshållsplatsen


Viktoria och Matilda


Snööööööö <3

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0