Life's too short to even care at all

Tänkte jag skulle sammanfatta helgen nu när jag ändå fortfarande känner att huvudet och kroppen är med i svängarna.. eller de väldigt utdragna kurvorna.. samesame

Det var otroligt skönt att vara ledig fredagen för att få sova ut ORDENTLIGT!!
snarkade nog redan runt 22 tiden i torsdags och vaknade första gången runt 8 nästa dag.. men låg och drog mig till 10 bara för att jag kunde :D
Sen rotade man igenom garderoben och lådorna för något vettigt att ha på sig till helgens aktiviteter... fick bli två gamla godingar :)
Far till Skövde och myser med mor och far!
Lördag var det dags för Theodors dop ute i Frösve kyrka, där jag spontant hängde på mamma och en gammal familjebekant på Fiolen, tillsammans med deras nyckelharpa och gitarr, på ett uppträdande. Spelade och sjöng visan "Det gåtfulla folket". Det blev rätt bra ändå tycker jag.
Sen var det full fräs tillbaka till Östermalm för där väntade förfest med gamla goda vänner och sen utgång, där man fick vara med om både det ena och det andra.. mer säger jag inte..
Söndagen blev en till början en väldigt bra bakisdag, klarade mig igenom familjemiddagen och kaffet men när jag skulle stressa iväg med tåget tillbaka till Jönköping var det som om någon hade en klubba med bokstäverna "BAKIS" på och slog till mig av bara den!! FYFAN vad illa jag mådde.. men det blev rätt okej efter att ha blundat och ignorerat omvärlden med musik i öronen tillsammans med min käre vattenflaska.

Inatt hade jag såna problem med att somna.. det var längesedan det var så illa! Hade räknat ut att jag skulle vara så trött/bakis så jag skulle somna fort, men det hade gått ut på resan tillbaka till Jönköping, så nu var jag ju pigg igen..
Jag vågade inte titta på klockan för att se hur få timmar sömn jag faktiskt fick.. Men upp kom jag imorses och konstigt pigg på bussen till Skillingaryd.. hmm...
Sedan stack jag tidigare från praktiken för att komma hem och sitta med uppgifter.. underbart att komma hem och det fortfarande är ljust!! Det är lite deprimerande när det är mörkt när man går hemmifrån och mörkt när man kommer hem..


Jag och Sandra i uttagskön.. min mobil och foton på fyllan är ingen bra kombo.. men ska det va så ska det va ;D


Sandra och Jag inne på Bogrens


Mamma och Pappa var barnvakter åt Theodor över natten.. Han var så sjukt söt här så kunde inte låta bli att fota!


Nyduschad och fräsh Annika sitte med 11-kaffet på altanen och mår bra i solen.. trodde hon...

Kommentarer
Postat av: sandraa

Fyllebilder <3 Vad då det ena å det andra!?? Vad missade jag eller?:O:O

2012-02-27 @ 23:22:43

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0