När orken tagit slut..

Då sitter man och glor.. och tänker att man inte orkar göra det man egentligen borde göra..
Det har verkligen varit en lång dag!
Började med att vara i skolan redan vid halv nio, vilket innebär uppstigning ur sängen runt 7 - 7.30 ich..
Sitta i skolan och plugga en hel dag.. sen vidare mot HLK för första oficiella Showtime mötet fram till kl 19..
Hemma runt halv åtta, tjugo i åtta.. sätter sig i soffan och sen går luften ur mig..

Nu sitter jag här i sängen, lyssnar på mix megapol för jag kunde inte bestämma mig vilken av mina listor på hårddisken jag skulle välja för mitt humör.. det fick bli den gamla hederliga radion istället.

Imorgon är det en liknande dag, med plugg från 8-16.. sen ska jag sätta mig på en buss mot Vadstena tillsammans med Matilda för en helg i hennes familjehem.
Så nu måste jag både diska, packa och sen komma ihåg att lägga mig innan jag ramlar ihop i en hög.

Fick min efterlängtade födelsedagspresent av Matilda idag som skickats ända från andra sidan Atlanten nämligen dessa ursnygga brillor:


Så dessa ska jag glida runt i Vadstena oavsett om det är soligt eller ej!
Sen åter till pluggeriet.. plugg plugg och åter plugg!
Inte träplugg då alltså.. utan 10 kg rena kursböcker!!

Adios!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0