They don't know my head is a mess

"You see the smile that's on my mouth
It's hiding the words that don't come out
And all of my friends who think that I'm blessed
They don't know my head is a mess
No, they don't know who I really am
And they don't know what I've been through like you do
And I was made for you
"


The Story - Sara Ramirez (Callie)

Sista dagen innan tentan sitter jag hemma och slappar?
Kanske dumt, men har suttit i skolan 8-16 en hel vecka nu och det var så otroligt skönt att bara sova ut!!
Ha min lediga-dag-rutin hemma.. vakna runt nio-tio tiden, slå på tvn och se på Grey's anatomy-reprisen och sen efter det ett gammalt "seventh heaven" avsnitt på femman och sen gå upp ur sängen och må toppen för jag har inte stressat iväg halv åtta och glömt hälften av alla saker hemma som matlådan eller böcker som väger flera kilon!
Men ändå är det tenta imorgon kl 8! Ska göra en liten nytto-runda här hemma, eftersom jag inte spenderat en hel dag hemma på två veckor så ser det ut som fan, och tvättkorgen är full! Ska ta mig en promenad ner till stan strax för att köpa buss/tågkort till praktiken som börjar på måndag och lite annat smått och gott..
Sen städa, tvätta(STRUMPOR!!), plugga och sen ladda för morgondagen!!
So long for now!
"This is the life"

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0