Snökanon, utan snö?

Den stundande snöstormen eller snökanonen som de kallar det, ska komma nu.. Men inte har jag sett någon nysnö, bara kännt kylan! Ner mot under -10! Sådär kallt så håret fryser fast med snoret i näsan.. då vet man att det är kallt!!

Ja humöret har inte varit det bästa de senaste dagarna, men det har succesivt byggts upp under de senaste dagarna till det vanliga steady state, som vi skadade ssk-studenter säger.
I tisdags hade vi grupparbete i skolan och vi kände oss färdiga redan vid halv ett tiden, så eftersom min bror beslutat sig att han behövde lite saker från Ikea så hängde jag på där tillsammans med hans kompis. Så det blev en Ikea-lunch och blev underhållen av Martin, Simons kompis, underhållande kommentarer: "Se vilken liten kastrull, så söt, den tar vi..." den minsta kastrullen på hela ikea, inte för att han ska använda den, utan för att den var liten..
Jag undehölls av deras shopping, det är väldigt kul att se två killar gå på ikea och särskilt med dessa två!
Själv köpte jag inget från ikea, förutom i food-shopen som blivit lite av tradition att jag antingen köper chips, godis eller en burk med marmelad..

Onsdags var det dags för åter föreläsning hela dagen och sen hem i ilfart med Matilda vid min sida för att kolla THE EPIC MICHAEL EPISODE av Glee!
Det finns ingar ord!! Det var bara så bra!! Se det själva och ni kommer förstå..

Idag var det åter grupparbete på skolan, med en man kort dock, och med sovmorgon till 10 var vi effektivare än någonsin! Redan kl 12 kände vi oss färdiga, så jag gick och satte mig på bibblan för att plugga och vänta på att klockan skulle gå..
Kl 17 var det dags för andra prova-på gången på Showtime, och denna gången var det lite mer dans och sång inspirerat. Grymt kul! Vet ju tyvärr inte hur det var förra veckan, då jag var tvungen att gå tidigare för att hinna med tåget till Skövde.
Nästa vecka är det på riktigt och lite mer seriöst, It's SHOWTIME!

Nu har jag fått mig lite mat i magen, städat över lägenheten så det får plats för tre kroppar till här imorgon! Levande kroppar menar jag då, inga döda, vilket jag precis insåg att det lät som...
Dags för Bakjouren att go Musical!

Måste bara bjuda på de två bilder Viktoria ritade under en extremt givande föreläsning..
Det är en bildserie där Blaine från glee ska duscha, för Viktoria anser att han har för mycket gele/vax i håret så hon vill bara ta en kanna vatten och hälla över honom, eller trycka in honom i duschen och få det icke-glansigt..

Darren ska in i duschen..


Här är Kurt och Blaine i sängen tillsammans när Blaine har duschat har han mycket lockigare hår..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0