Imagine theres no heaven

Känner att det är dags för en liten helg-uppdatering.

Fredagen börjar med föreläsning hela dagen om Kommunikation och Etik. Sen bar det iväg hem till mig för att påbörja bakjourens musikalkväll!
Matilda och Viktoria fixade med varm smörgåstårta, vilket jag aldrig ätit tidigare och detta var absolut inte sista gången!!
Det var bästa bakjouren hittils! Vi hann dock bara se tre filmer: Grease, Hairspray och Sound of music.
Det var helt underbart!! Jag och Maria satt och sjöng med i varje låt, kunde inte hålla mig!

Sen fick jag en rolig nyhet att Sandra skulle komma på Lördagen!!
Så igår fick jag finbesök av Sandra :D
Vi köpte på oss massa flöt och grävde ner oss i bäddsoffan som ändå var utfälld från gårdagen och moffade filmer!!
Så brun och fin hon blivit på egypten-resan så jag blir sugen att bara gå in på någon rese-hemsida och ta en sista minuten för mina sista sparpengar och bara åka med första flyget!
Men det vet vi alla det aldrig kommer hända.
Men underbart att få umgås med tösa igen! Vi har ju trots allt inte setts sedan jul!
Vi såg på the Phantom of the Opera, och nu har jag fått de låtarna i huvudet!
En väldigt bra film, rekomenderas!!

Sedan besöket åkt hemmåt mot Värsås var tvättiden ett faktum, då alla mina rena strumpor är slut i lådan!
Sen satte även elvispen igång och gjorde sitt jobb, eller ja halvvägs efterssom en av kakorna blev totalt misslyckade när den vägrade släppa ur formen och sen fall ur som en stor klump... aja, några kakor blev det iaf till morgondagens "thé-bjudning"
Så nu är det ungefär fem timmar kvar till jag blir 21!
Det känns inte riktigt som om jag fyller år..
När man fyllt 18 eller 20 är det allt det nya man ser fram emot, men vad händer nu..?
Blir bara äldre kanske.. utan att något sker? Eller så blir jag bara äldre och är klok och vis.
Det kan vara något att sikta på, efter varje år lära sig nya saker och få mer erfarenhet för att kunna leva mitt liv precis så som jag vill!
The mind has spoken

Over and out

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0