Vad är det för dag idag?

Vad gör jag? Sitter vid datorn, nya glee låtarna på, Tvn på mute med skavlan som jag egentligen inte tittar på...
Jag har tenta imrogon, om mindre än 12 timmar.. jag har inte öppnat varken böcker eller antekningar på hela dagen och ändå känner jag ingen ångest..? Vad har hänt? Har jag blivit så arrogant att jag tror att jag kan det redan eller så bryr jag mig inte?
AhH!
Skyll mig själv får jag säga då..
Ska medvetet sätta igång senaste avsnittet av Grey's Anatomy och sen sova och ignorera att jag fortfarande inte har och inte heller kommer plugga något mer..

Det var tydligen fredag idag.. vadå fredag? Vad är det för något?
En egendag då man får göra precis vad man känner för? Det är min fredag iaf :)


Får små tårar i ögonen av denna "Cough Syrup - Glee Cast"

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0