When you're happy like a fool: Let it take you over!

Jag vet inte riktigt varför jag gör ett inlägg.. mer bara för att berätta vad jag tänker på..
Vill ha helg, upptäckt att jag har en förkärlek för att dra i mina mer eller mindre osynliga skäggstrån runtom hakan, känner mig grymt understimulerad på praktiken, stör mig på VISSA saker.. eller egentligen bara EN person(en som inte kommer hamna i stalkerboken vill jag lova)! Jag vill bara sitta och spela felan på alla låtar jag har i huvudet men har ingen tid till det.. borde börja med alla VFU-uppgifter men sitter istället och slappar de få timmar jag kan innan jag måste lägga mig att sova eller gå till en buss..

Helgen blir fin iaf, det är något som är säkert!!!!


Bye bye!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0