And mabe theres a way to let it go

Ibland finns det tillfällen där livet slår mig och säger, titta upp och se vart du är och var stolt!
Man vet aldrig när de kommer därför blir jag alltid lika chockad när de kommer..
Det var en gång när jag och Matilda gick från skolan ner mot friskis, förbi rådhusparken och munksjön... Helt plötsligt kommer känslan: Jag bor i Jönköping, sen över ett år tillbaka bor jag i jönköping, själv, mitt egna liv.
Idag fick jag ett mail från min blivande chef att de snart börjar planera sommaren och att jag var så välkommen till öronkliniken, Ryhov.
"Jag bor i Jönköping, jag ska jobba i Jönköping!" 
Nyp mig i armen någon!!

Försöker leta upp en video på den låten som definerar hela mig, men den finns inte på youtube eller någon annan stans!! Blir galen.. den är av Håkan Hellström på hans album "Något gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått"
Den låten ger mig alltid styrka och får mig att älska mig och mitt liv. Låten finns på spotify så vill ni gå in och lyssna så sök bara på "Fade away" med Håkan..  istället får ni idag denna Hellström-låt:

Håkan Hellström - River en vacker dröm

Kommentarer
Postat av: sandraa

Du ska vara stolt ver dig själv! :D

2012-01-20 @ 21:13:38

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0