Anything goes

Det gick tydligen bättre när jag skällt ut mig själv på skarpen igår.
Upp vid nio och sen ut på promenad för att vakna till liv, satte mig att plugga sen efter det! WOHOO!!
Har nog inte kommit igång efter juluppehållet på riktigt, men det kommer behövas fokus till nästa kurs: Omvårdnad 3, vilket innefattar både tenta, praktik och inlämningar!
Nu ska jag fortsätta plugga en stund till efter min lunchpaus, sen bär det iväg till stan och friskis, här ska röras på dö-köttet!!

Somnade igår till den underbara musiken från filmen jag såg tidigare(Nick and Norah's Infinite Playlist, satte på samma lista så fort jag vaknade imorse, perfekt pluggmusik!
Här får ni ett smakprov:
Devendra Banhart - Lover

Kjöss!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0