Cause your friends don't dance and if they don't dance, well they're no friends of mine

Bara älskar att sätta på en bra låt och totalt stänga ute omvärlden, så till den grad att jag känner att jag inte kan stava just nu :P
Arties Safety Dance har alltid den effekten på mig!!
Idag peppar jag inför eftermiddagens Showtime!! Den drama och musikgruppen som ska bildas i Högskolan i Jönköping har ett prova-på tillfälle idag!! Ska bli grymt spännande att se vad de tänkt ut för något..



Annars tänkte jag försöka plugga lite omvårdnad idag, läsa om det område jag och min grupp blivit tilldelad nämligen om Lidande. Ska även försöka hitta någon artikel i detta ämne... Alltid lika spännande att se vad man hittar!!
Sen tänkte jag ta tåget mot Skaraborg för vi har ett födelsedagsbarn imorgon som fyller hela 94 år!! Min farmor!! Självklart kommer jag då!!
So long, Amigos!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0