Hans gröna ögon gör mig matt, han säger "ta aldrig någonting för givet"

"och vi pratar om vart vi ska just inatt men jag antar att vi menar hela livet"

Jag har haft en helt underbar dag idag med intressanta föreläsningar om psykisk ohälsa och missbruk, smidit planer med Bakjouren, tränat på friskis(?!), visat mitt mästerverk till projekt för Matilda som jag nu kan avslöja är "KLAINE - THE MOVIE" För oss som är galna i Kurt och Blaine i Glee. Den blev över en timme lång, och då är den lite rå, behöver nog lite ytterligare redigering.. men det tar jag en dag då jag har mindre för mig.. Har suttit totalt i 7 timmar med att klippa ihop alla underbara moments med Kurt och Blaine från säsong 2 och 3!
Viktoria som trodde jag hade virkat en full-size Darren Criss docka! DET vore något! Det kommer nog ta lite mer än 7 timmar skulle jag tro..

Nu väntar diskberget Mount Strand igen, dessa seismologiska krafter får det att uppstå gång på gång!
Sen ska jag njuta med något avsnitt Criminal Minds, har saknat detta traditionella avsnitt innan jag somnar, eftersom Matilda inte sett färdigt nästa säsong ännu så drar jag ut på det. Men kom överrens att jag ska få första skivan på nästa säsong imorgon så jag inte behöver hålla på det längre :)
Imorgon är det sista föreläsningen av Missbruk.
BTW, är det karraktäristiskt för Falköpingsbor att uttala E som Ä? Föreläsaren vi haft de senaste dagarna är från Falköping och sa att vi får säga till om vi inte förstår hans Skaraborgska... "Probläm, Systäm.."

Vill få bort julsakerna så fort som möjligt! Känner nästan för att riva bort dem, blir så besviken på att jag sett snö två dagar under denna vintern så kommer dra bort allt juligt i ren protest!

Nej nu vet jag inte vad det blev av detta inlägg.. tappade den röda tråden för länge sen kände jag så varför inte slänga in en randoom bild på mig från nyår? Jo men viss! Varsågoda :)


En Annika i lycko-rus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, SHIT HAPPENS!

2012-01-05 @ 16:07:28

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0