Little girls from Sweden dream of silver screen quotations..

..And if you want these kind of dreams
It's Californication



Det är så underbart att återupptäcka musik man lyssnat på när man var yngre..
Red Hot Chili Peppers är ett sånt band, det andra om jag inte mins fel som inte var av barn-sångs-stil..
Större delar av deras låtar är helgoa att chilla till, vilket jag gjort ikväll tillsammans med disken..
Eftersom jag är så grymt trött nu efter min helg av impulser, ska jag gå och lägga mig när jag skrivit klart detta..

Jag och Matilda skulle ju bara gå på bio igår kväll... Sen blev det att jag åkte med henne hem, sov över där, somnade efter halv två eftersom vi inte kunde sluta diskutera hurvida våra personliga dejter med våra drömpojkar skulle gå till (Darren Criss och Spencer Reid) var vi väldigt trötta när vi halv sju imorse skulle upp och kolla på Hallbybollen(handbollsturnernin) där det laget Matilda tidigare tränat var med. Sen knallade vi hem till mig via Ica och köpte färska frallor kl halv nio en söndag morgon, äta och se på glee-project för att sen åka tillbaka till handbollshallen för mer handboll..
Känner mig verkligen härligt trött nu..
zzzz...

Vi och vår bubbla in my ♥


Imorgon är det Krismöte med Bakjouren..
Inte lika allvarligt som det låter, vi gillar bara att sätta lite action på tillvaron helt enkelt :) I vanligt folkmun är det helt vanligt skolarbete, eller missbruk.. dags för Matilda att börja beta av stegen på 12-stegsprogrammet...
Nattiiii nattiii!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0