Lördag gör jag ingenting..

Dagen har spenderats som en domnad kroppsdel..
Har ständtigt fastnat framför datorn i timmatal för sager som EGENTLIGEN inte är relevanta.
Men tror jag innerst inne tillät mig att göra det hela dagen.
Slöpluggat som i slutändan inte gjort varken till eller från, ignorerar att det numera är mindre än en vecka kvar till den individuella examinationsuppgiften ska vara klar.
Ska det bli något gjort får jag nog ta mig till biblioteket! Eller så kanske jag behöver Matilda som inspiration att börja..
Kanske borde börja med mina egna krismöten över min inställning?

Men dagen har varit lugn, har inte ens funderat över att sätta min fot utomhus idag, igår tänkte jag att jag skulle gjort det idag, men kände inget behov av det. En såndär sitta för sig själv och egentligen inte göra någonting-dag vilka jag ÄLSKAR!

Har tittat på en helt underbar film ikväll: Nick & Norah's Infinite Playlist. SE DEN! Underbart soundtrack!
Imorgon har jag lite inplanerat iaf, ska till friskis och träna, sen vidare till Matilda och se på handbolls EM som börjar imorgon :) YEY! Ännu mer tv jag inte kan slita mig från!


Ikväll bjuder jag på en bild på Sandra från "The Golden Days" i London, Madame Tussaud's

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0