So I wait for your parade to come rain down on me

Det är inte mycket som slår ett krismöte där jag, Matilda och Viktoria sitter och försöker sjunga "Teenage Dream" helt acapella (Warbler-style), och sen se Maria komma in i rummet med bästa minen!
Bakjouren ♥

Somnade illgött i sängen igår, mycket tidigare än vanligt, och min kropp ville nog ta igen all sömn jag gått miste om tidigare natt, så vaknade tjugo i nio, när jag skulle befinna mig på Hälso tjugo minuter senare..
TJOHO! Tur var att det inte var föreläsning, utan grupparbete som gällde, så mina kära kamrater verkade ha överseende med min försening :)

Imorgon är det föreläsning hela dagen, sen bär det iväg till Skaraborg med Östgöten.. Spännande!!


Love come and take me away with you..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0