Söndermarken jagar mig men jag är inte där!

Sista föreläsningen av Missbruk idag, färdig redan kvart i tolv.. på måndag blir det "Krismöte"..
kilade runt på stan efter lunch och försökte få tag i en inflyttningspresent till min bror som blivit med lägenhet den 2e januari, men det jag tänkt köpa fanns bara som skyltex och kommer åter in i lagret den 13e.. suck.
Det ryktas om att han ska komma ner till Jönköping till helgen och kika på Ikea, får väl höra mig om det är något annat han behöver..


Kunde tydligen rocka jeans-skjortan från Gina Tricot, rockade även håret idag, när det regnar är det inget annat än att köra på naturligt lockigt...

Kommit in tillbaka till Winnerbäck-musik de senaste dagarna..
Här är de bästa raderna av befrielse från "Söndermarken"

"Jag kan inte återvända
En brottsplats måste vila
Flyktbilen är dumpad
Stålarna är rena
Nu bygger vi ett nytt hem
Startar upp och börjar om
Söndermarken jagar mig
men jag är inte där"

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0