This must be the day that all of my dreams comes true

Idag har jag verkligen lärt mig hur man skriver referenser!! Älskar högskole-bibliotekets hemsida med tips hur man går tillväga! Vi har suttit hela dagen i skolan med vårat älskade arbete om missbruk och vi har en hel sida med bara referenser och jag satt med i princip 3/4 av dem så jag har verkligen satt mig in i hur man skriver dem nu!!  Vi har bara diskusionen kvar och den tänkte vi bli färdiga med imorgon, så grymt skönt!
Nu har jag även börjat med min individuella uppgift också! Känns helt okej, men det är lite svårt att komma igång när man ska skriva två sidor med diskussion med sig själv på ett ämne, det brukar vara lättare om man har några frågeställningar att gå efter.. Får hitta på egna istället!

Även mer detaljerad planering inför helgens aktiviteter gjordes i skolan. Lördag kommer Bakjouren nämligen ha hand om nattpasset i kostymtemat! 6 kostymfilmer ♥ awesome.

Idag har jag även mikrat en grop i min matlåda, hur jag nu lyckades med det det kan man fråga sig både en och två gånger... men den är fortfarande hel och fortfarande den enda matlådan i perfekt storlek till mina mini-pajer jag gav liv till i helgen.. så den får duga ett tag till trots gropen..

Min vakna-till-liv-på-morgonen-låt är ersatt! Från att ha dyrkat "One fine day" har jag i helgen upptäckt en låt som Darren spelar tillsammans med sin bror Chuck från bandet "Freelance Whales", som btw även de är underbar pluggmusik. Här spelar de tillsammans på en pub i New York i December förra året. LOVE IT!

Darren och Chuck Criss - New Morning

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0