Maybe I can figure it out

Sitter med mina underbara artiklar och letar efter "lidande".. tror inte jag behöver läsa massa vetenskapliga artiklar för att förstå det..



Känner mig lite känslomässigt avstängd..
Får alltid en sån konstig känsla när jag varit hemma och sen kommer tillbaka..
Man säger att föräldrar kan ha svårt att klippa navelsträngen, känslomässigt.. Men det är lite så jag känner.. Jag har lite saker kvar i Skövde, jag tror aldrig att jag kommer klara mig i Jönköping, att jag får jobb, lägenhet, ett liv här.. Så jag tror jag själv har lite navelsträng kvar. Men jag vill ändå inte tillbaka till livet i Skövde, jag ska vara här! Dags för mig att fatta det!
Försökte pigga upp humöret med det säkra kortet jag alltid tar till när jag känner mig bekymrad eller nere: Hairspray! Men inte ens det hjälpte..

Nu ger jag upp med artiklarna och packar upp väskan till lite disneyfilmer som alltid piggar upp!!
Imorgon är det skola och föreläsningar hela dagen, back to reality..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0