Dance, dance, dance if you wanna dance..

Jag måste erkänna att det var vädligt motigt att gå upp imorse, tror jag somnade någonstans efter Pocahontas sjungit "Färger i en vind" vid halv ett tiden inatt..  Egentligen i stil med mina vanliga sovrutier, men tror helgen krävt mer enegri av mig än vanligt och att allt detta kom ikapp mig när jag väl kommit hem till min lilla lägenhet igår och slog mig med sån trötthet som man egentligen inte somnar av, utan bara känner sig helt slut av.

Men upp ur sängen kom jag iaf i morses, och duscha han jag med också och eftersom dagens föreläsare smidigt nog inte hade lagt ut några åhörarkopior behövde jag inte bry mig om att komma sådär äckligt onödigt tidigt till skolan för att skriva ut, så segade riktigt ordentligt.. med den lilla hanken att jag segar mig aldeles för mycket så jag höll på att missa den sena bussen istället!! Skräll..

Inte riktigt på humör för skämt och skojj men efter halva dagen började mitt humorsinne mjukas upp när helgens stunnande musikaljour togs upp som diskussionsämne. Denna gången ska vi trycka in oss alla fyra i mina 25 kvm, det blir spännande!

En fika med Matilda, Maria och Viktoria gjorde att det sista på mitt grubblande humör försvan helt!
Vad har man inte vänner för??

Tror jag ska stänga av världen en stund och dyka in i mina "lidande"-artiklar, i mina underbar Primark(london)-mjukisbyxor, med en kanna thé tillsammans med min Cameron Mitchell- spellista på hårddisken..
Imorgon är det grupparbete i skolan och försöka sammanställa något utifrån dessa artiklar!
Jag insåg igår när jag var och lämnade min brors inflyttningspresent(smörgåsgrill) och han frågade om jag hade tid att gå med honom på Ikea i veckan (inte på helgen då det är mer folk), att jag är fan nästan helt uppbokad hela veckan! Det var första gången som jag öppnat min kalender och verkligen försökt hitta någon lucka för att trycka in honom i.. Antingen har jag mer att göra, eller så har jag tillslut lärt mig att planera min varddag!?
Vilket som får jag jobbet gjort tydligen eftersom jag i dag fick reda på att jag äntligen blivit godkänd i Läkemedelsmatten! Det enda slarvfel jag gjorde första gången har hållit i sig länge iochmed att jag inte kunnat göra tentan de andra tillfällena.. Men nu är den avklarad!! GÖTT!
Nu stänger jag av internet till jag är färdig med att läsa artiklarna..


KJÖSS!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0