You just Got ZeiZeD!

Har nu suttit med ett litet hemligt projekt i snart 4 timmar i sträck! Och än är det ändå inte klart.. Omvarvat med mitt nyupptagna fiolspel.. Härligt att jag i princip bara kör på gehör, har haft svårt att läsa noter även när jag var liten, men nu har jag inte så många noter att gå efter heller för den delen, fick med mig mina gamla nybörjarböcker från musikskole-tiden.. Inte så rockiga..

Imorgon är det dags för åter en superföreläsning om psykisk ohälsa och missbruk, äntligen en föreläsare som kan matcha våran gudinna Louice från Anatomin/Patofysiologin/farmakologin!

Förljde med Matilda till Synsam efter föreläsningen och kollade in några nya bågar, The girl want some Zeizes

The Lauren Zeizes

Provade några av Matildas lånebågar i skolan idag, "I got Zeized!"
Skulle säkert kunna rocka ett par glasögon en vacker dag.. men for now nöjer jag mig med mina vanliga ögon eftersom de fortfarande uppfyller kraven :)

Nu ska jag försöka bli färdig med mitt projekt samtidigt som jag sneglar på en av de bästa filmerna på tv4: Juno!
Bye!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0