You wonder what your heart it's beating for

Var och hämtade ut mina böcker som kommit idag. Ibland tror jag det hjälper att klaga på sånt man egentligen inte rår på. Som när det inte fanns någon snö så klagade jag över det, nästa dag var det ett vitt lager på marken ute. Och nu när jag klagade över att mina böcker inte kommit, så kommer de nästa dag :)
Det var det största paket jag någonsin hämtat ut, men 4 kilo böcker, och då var det ändå bara 3 stycken..
Men satt och bläddrade igenom Klinisk Omvårdnad 1 & 2 och de är i princip som bibeln. Mycket att läsa och många sidor, men fastnar jag så kommer jag inte loss.

10 böcker jag ska tugga mig igenom i denna kursen!
Dock behöver jag inte läsa exakt alla sidor som tur är, men ändå..

Idag har jag även fastnat för Cameron Mitchells låtar som förgyllt dagens tillvaro :)


"You go home, lie awake, and watch the stars
You try and close your eyes, it's you're favorite part
And all you wanted it is to dance
Get lost in the moment and forget again
Just live your life
Without a plan

"Don't let me down"
That's all you ever hear
Believe what you want
There's one the thing you feel:
Well it's right here
"

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0