Youre the part of me that makes me better wherever I go!

Jag gillar egentligen inte detta jullov från bloggen jag tagit, för det händer så mycket hela tiden som jag så gärna vill dela med mig av, men vet att jag inte kommer få med det i senare inlägg eller komma ihåg att skriva om det!
Men det är skönt att vara lite bortkopplad från cybervärlden ett tag med..
Nyår igår firades ute på vishan, närmare bestämt på Brumstorp, tillsammans med gamla godingar som Ellen, Hanna, Stina, Cicci, Mikaela och självklart Sandra! Men det var även en massa annat folk närvarande, men kommer inte ihåg namnen...
Det blev helt klart en av de bästa nyårsfirande jag varit med om hitils!

Nu är det inte många knop i mitt maskineri, snarare väntar in natten.
Imorgon ska jag packa mina väskor och åka tillbaka till Jönköping!
ÄNTLIGEN!
Känns som jag varit här i evigheter! trots att det knappt blev två veckor..
Men det är skönt att komma ifrån lite och få perspektiv på livet!
Känner för någon Harry Potter-film för kvällen, sen åker jag iväg imorgon!
Tjiiing


Jag, Stina, Ellen, Sandra och Hanna igår vid tolv-slaget!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0