Brighter than the sun

 
Denna utsikten gav mig all den kraften jag behövde efter en dagstur på jobbet.
 
Solens energi i kombination med en bra bok (när jag hör din röst) gav mig superkrafter! Har nog aldrig varit så effektiv efter jobbet som jag varit i eftermiddags!
Började att tvätta fönstrena som jag skulle gjort i våras när den värsta pollensäsongen var över, men fönstrena förblev skitiga ända till i dag! Då när jag ändå var igång så bytte jag gardiner och när jag ändå behövde flytta växterna för att komma åt fönstret så passade jag på att plantera om dem och även delat upp min monstruösa Aloe Vera- växt som gått från två till sju "plantor" på två år och nästintill knuffade ut varandra ur den lilla krukan de alla bodde i. Nu är det bara till att hoppas de tar sig i sina nya hem :)
Har även gjort mig supergoda mackor i min smörgåsgrill och nyss tagit mig en välförtjänt långdusch! Nu tänkte jag slappa resten av kvällen med boken.
Ibland leves livet långt över förväntan!
Nam nam
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill inte bli av med någon liten aloe-bebis? :D

2012-07-07 @ 17:57:32
Postat av: Linnea

Du vill inte bli av med nån liten aloe-bebis? :D

2012-07-07 @ 17:58:31

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0