Det blåser vindar ifrån förra sommaren

En helg i Göteborg med Sandra är över, nog var den över redan i söndags, men har inte haft ork/tid att skriva. Winnerbäck var underbar som vanligt! Men han försöker dra uppmärksamheten från sig och spelar lite på sin konstnärliga sida när han filmat in dansare och andra natur/stadsvyer som rullar i bakgrunden till nästintill varje låt. Fick någon liten personlig hälsning av honom. Han sa att han inte hade ord som räckte till för så många människor som var i publiken, så han nöjer sig med att skriva låtar istället. Helt okej för min del!
Återigen var det 3 nya låtar med och jag börjar bli irriterad, vart är nya skivan!?!?
Men annars fruktansvärt bra konsert och som alltid helar det min själ på ett speciellt sätt varje gång.
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0