what becomes of a day for those who rage against it

Den underbara känslan när nacken är stelare än en pinne, sitter och trycker på måfå på trapetzius och helt plötsligt blev hela nacken förlamad av smärtan när muskelknutan trycktes mitt i prick!
 
Ja, jag lever!
Men jag har fastnat i böckernas värld, eller ja i början av veckan, och sen på min lediga dag i torsdags så satt jag i 8 timmar och läste för jag kunde helt enkelt inte sluta läsa förän historien fått ett slut!
Och sen efter det har det infunnits en tomhet, när bokserien är utläst, vilken ska man börja på sen och vad kan mäta sig med denna? Det är inte lätt! Så har ignorerat resterande bokhög och glott på lite randoom filmer istället!
Så som; Beetlejuice, Becaus I said so!, Back to the future (ettan), Blue Valentine och Dude wheres my car bar för att nämna några..
Har fortsatt med min alfabetiska ordning som ni kanske märker..
 
Men har jobbat järnet i helgen och de 10 timmar jag var inne på sjukhuset i går(lördag) räckte för att min cykelkorg skulle få nog och vandra iväg.. känns väldigt naket att cykla utan korgen på styret.. ja se folk....
 
Ikväll ska jag försöka få lite tvättat, knåda på knuten i nacken och sen fortsätta i alfabetisk ordning i filmregistret :)
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0