With a taste of poison paradise

Ledig dag!! WOHOO!! Hade sjukt svårt att somna igår, lite pga den femdubbla knuten i nacken!!  Så när jag tröttnat på att ligga och försöka somna trots att jag visste att jag inte skulle göra det, så la jag mig i soffan med spikmattan mot ena armstödet för att få rätt vinkel mot nacken och knuten och slog på en liten rulle för att ha något annat att glo på än väggen.
Somnade tillslut vid ett sjuuuukt trött!
Så var nog halft medveten om att klockan hade ringt en gång innan när Louice från jobbet ringde och undrade om jag kunde ta ett extra pass på torsdag. Ska egentligen bara gå två kvällar denna veckan så helt okej för mig, särskilt med extra pengar :)
 
Idag fick jag besök av genomresande föräldrar med gamla bekantar påväg hem till Skövde, de har varit på minisemester till Oscarshamn över helgen, så de tog ett stopp i Jönköping och vi lunchade på Bageriet som mamma verkligen gillade förra gången hon hälsade på.
 
Helgen i bilder.

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0