Get back up!

En del har påpekat så har jag varit väldigt frånvarande här på bloggen, that's true!
Men ibland försvinner inspirationen helt enkelt.
Förra inlägget påbörjade jag förra lördagen då jag inväntade Maya som jag skulle grilla och glo på eurovision med, men så laggade internet så jag gav upp.

Denna helgen har jag haft bredvidgång på Ryhov. Det har varit väldigt blandade känslor och uppfattningar men hoppas helheten blir bra!

Igår var det en snabb sväng för att joina en stund på Rix Fm festival på A6 med Madilta och Linnea, supertrevligt!

I eftermiddags kom min mor och far hit med både mat och efterrätt! Efter min helg med tidiga morgonar och stresscykling genom staden var det väldigt skönt att bli ompysslad en liten stund!


Bjuder på VFU-Collaget av "Dagens Lynch-bild" med mig och Matilda!
Detta piggade verkligen upp i de lååånga dagarna!

Nu ska jag försöka läsa Revolt och ev se BB-finalen! Over and out!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0