I'm Ready To Go!

Denna lediga dag har varit perfekt!! Vaknade kl 11, utan väckarklocka!!
Funderade på vad som skulle få fylla upp resten av min förmiddag/lunch. Om det skulle vara musik ifrån mobilen, datorn, radion (väldigt olika skillnader dem emellan!!), TVn eller om jag helt enkelt skulle dyka ner i boken igen.. Men jag tänkte att jag ändå måste diska och dona lite så det blev lite bakgrundssällskap med "7 th Heaven" på kanal 5.
 
Väldigt fint väder, trots att det var väntat lite molnigt och lite skurar under dagen var solen framme och värmde rätt skönt på min cykeltur ner till stan för att träffa Viktoria för en get-together och fika som landade på Bageriet med ustikt över Munksjön och slaget om den goda kanelbullen med småfåglarna! Vi vann den fajten kan jag meddela! Det känns som om det var mer än två veckor sedan vi cyklade runt på Visingsö och sedan sa hejdå en efter en med lite mer tårar i ögonen efter varje farväl.
Men det var väldigt skönt att få prata av sig med Viktoria om livet och sedan fick jag ritat en liten karta på en servett om vart hon egentligen bor.. jag blev lite förvirrad efter min och Mayas resa till Ullared, där jag tyckte vi åkte förbi Viktorias hem ett antal gånger, så var tvungen att få lite klarhet i detta..
En tur runt stans affärer för att försöka hitta superlim och vanliga plastiga flip-flop, vilket resulterade i en underbar te-kopp och två stickade tröjor från Indiska. Livet ♥
 
Men sen skärpte vi till oss och Viktoria sade hejdå på den numera döpta RB= Russel Bridge och jag hittade faktiskt superlim på Hemköp! Tjoho!! Nu kan jag lima ihop mitt liv igen ;)
 
Imorgon blir det en kväll på avdelningen och jag känner att jag vilat upp mig och har startat om efter helgen som sög krafterna ur mig. I'm Ready To Go!
 
Jag och Viktoria provar klänningar på Indiska, min var lite väl tantig för min smak.. hade nog klippt av ärmarna och kortat den liten.. här har jag mina shorts på under, mina låånga.. Viktoria däremot rockade sin klänning och ångesten infann sig i hennes plånbok. That's life!
 
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0