Kick it up a notch

Tänkte chocka mina läsare med ännu ett inlägg, tredje på två dagar! DET NI!
Men jag har idag haft intro på mitt ANDRA sommarjobb! Nämligen detta:



Lånade halva Matildas bokhylla på sommarunderhållning då jag kommer spendera den ensam i min lägenhet och alla hemma hos sig i sina respektive städer. Dags att börja snart då.. Men detta är ett axplock av vad Matilda anser att man bara ska ha läst:

8 böcker av Katarina von Bredow,
De 4 Twillight- böckerna,
Linas kvällsbok 1 och 2.
Totalt 14 böcker.

I vanliga fall brukar jag ha 1 sommarbok.. möjligtvis 2.. men detta blir ju en sommar som ingen annan!

Om ni undrar har jag mer planer än att sitta med huvudet i en bok när jag inte jobbar faktiskt!
Men några är rätt diffusa och oplanerade och finns bara som en intervention i bakhuvudet..
De innefattar besök i bla Skövde, Vadstena, Göteborg och Berlin!

Det slår mig då och då under dagarna att om ett år exakt komme jag vara färdig legitimerad Sjuksköterska med en kandidatexamen i Omvårdnad.. Det låter rätt sjukt när man hör det på det sättet! Ogreppbart! Då är det äntligen dags för mig att komma ut i arbetslivet på riktigt! Inte bara över sommaren som innan. Spännande!!

Nu är det en dag till tentan och nationaldagen kommer spenderas på 11 våning på hälso!
Efter denna kursen känns inte C-uppsatsen längre som ett farligt monster som vill bita mig i både benet och armen, utan en liten hund jag kan leka med och skutta över en äng med! Jag och Viktoria ska spåna på syfte och riktning på denna hund över sommaren och sen får vi hoppas att vi får en vettig handledare! Men detta kommer bli skitbra!!

Tack för mej, hej!

Kommentarer
Postat av: JUUUUUUDIT

Katarina von Bredow är grymt bra! Like like like på dom! Har läst typ 3-4 böcker av henne tror jag... "Expert på att rodna", "Hur kär får man bli?" och "Räcker det om jag älskar dig?" tror jag... "Syskonkärlek" också! Började läsa "Som om ingenting" men blev aldrig klar med den... Bra skit alltihop!



Linas kvällsbok 1 o 2 är awesome! Läste dom för några år sen, blev helt kär... Älskar Emma Hamberg! För det är hon som skrivit va? Tvåan är nästan ännu bättre än ettan. Väntar fortfarande på en andra film!

2012-06-06 @ 15:06:46

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0