Reflektionsprocess..

Ibland känner jag mig lite trött, på vad livet kan ställa till med och göra sig komplicerad i min vardag och irritera mig.
 
Nu börjar det bli så att dagarna flyter in i varandra och inte har någon koll på när det är måndag och när det är fredag.. Nu börjar det bli så att mina kollegor börjar gilla mig och intressera sig mer om mig som person och inte att jag är undersköterska på avdelningen. Börjar känna mig som en i gänget!
 
Planer som blivit pankaka blir till nya. En bakjour på Skara Sommarland blev till en myskväll med föräldrarna och en träff med Maria. Inte att klaga på det heller :)
 
Börjar närma sig en liten tripp till gbg om några veckor!
Wunderbahr!
 
Ja lite tankar i mitt huvud just nu..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0