Snabbinlägg- natti natti!

Nu när jag ändå blivit utvald av Blogg.se att vara testperson av ett nytt system så provar jag väl på funktionen snabbinlägg.
Precis hemkommen efter en rolig kväll på jobbet och Marie har verkligen huvud för humor! Kanske går lite väl långt ibland, men det håller ändå stämningen på topp för min del iaf! Längtar till imorgon och till Skövde!
Jag måste nog göra Matilda besviken genom att faktiskt inte börja på någon av hennes böcker utan läsa färdigt en av de två påbörjade böckerna jag har liggandes och väntar på mig!
100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann väntar på mig bredvid sängen.. det blir den de sista timmarna idag, imorgon upp tidigt för sista dagen på jobbet för denna veckan! Härligt!!

PÖSS PÖSS!!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0