Someone else can come and save me from myself..

Jag överlevde! Jovisst, dramatisera det hela lite mer.. men igår kände jag mig nästintill ett kolli när jag tillslut kommit hem och lagt mig i soffan.. Idag nästintill slängde kvällspersonalen iväg mig tidigare för att jag skulle gå hem från jobbet.. så kom iväg en halvtimme tidigare än jag skulle gjort.. men eftersom det bestämt sig för att regna hela dagen så fick jag ta på mig mina halvtorra kläder och jacka för att trampa iväg hemmåt i regnet.. Och påtal om regnjacka så ska jag klaga lite över min fjällräven jacka.. i vilken jag blir totalt dyblöt i när jag cyklar i duggregnet som varit några dagar när jag cyklat antingen till eller från jobbet.. Så jag har faktiskt återgått till min gamla regnjacka som visserligen inte släpper igenom någon luft så jag blir totalt genomsvettig när jag cyklar i den, men den håller då även tätt utifrån.
Imorse var jag visserligen något mer utvilad än i lördags, jag slocknade halv tio igår kväll, men jag kände ändå inte för att kliva upp ur sängen och ut i regnet.. men när jag väl kommit till avd så trängdes den känslan bort.. kändes konstigt att inte vara ensam undersköterska på avd och ha ansvar för alla sysslor själv.. så det blev ett väldigt lugnt pass, tills de sparkade iväg mig hemmåt :)
Det jag tänker på nu när jag är som tröttast i huvud och kropp är alla dessa goa pengar jag tjänat på midsommarhelgen!! Scaduuuch!
 
Denna låten har gått i mitt huvud hela dagen, en gammal goding.
Linkin Park - Leave out all the rest

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0