Every minute counts

Ja när man pendlar ca 3 timmar om dagen, 9 timmar på praktiken (plus lunch) och sen sova har man inte mycket tid över för mer än att försöka hänga med i verkligheten.. har kommit fram efter mycket räknande att jag har 4 timmar över till hushållet, övrigt plugg och vänner..
Konstigt att jag väljer att spendera ett flertal framför datorn på onödiga saker som blogga.. men ändå..
Det blir lite dött här men det är sånt man får räkna med..

Har hunnit handla lite livsnödvändiga produkter: Mjölk, kaffe, youghurt och proviva.. typ det jag lever på fram till lunch varje dag..

Nu ska jag försöka komma igång med någon av mina uppgifter som ligger och väntar på mig.. Bara att välja.. Ole, dole, doff.. Det blir etiken!

Nu bjuder jag på en av de bästa "ha-i-huvudet-under-en-hel-lång-praktik-dag"-låt:

The Script - If you ever come back

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0