It's something unpredictable, but in the end is right

Nu är det nedräkning, 2 pass kvar!
Nedräkning på IVP-uppgiften: endast artikeln och etikdelen kvar att finslipa på, sen är den färdig!!
Förstår inte vad folk i våran klass klagar på denna IVP, den är ju inte svår för fem öre! bara att du tar dig tid och skriver! Sluta spendera tid åt att klaga, och skriv istället, den blir gjord fortare på det sättet!

På torsdag är det sista dagen och jag tror inte jag längtat tillbaka till skolan på detta sätt på väldigt länge!!
Ska till Skövde till helgen och festa järnet med sandri och förhoppningsvis andra gamla polers!

Fick någon impuls att lyssna på greenday, kolla på Bullet in a bible.. lite nostalgi från högstadietiden!
Så nu bjuder jag på en gammal goding från -97:


Green day - Good Riddance (Time of your life)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0