Just Show Your Face In Broad Daylight

YEAH! I'M BACK! For now at least..
Men som jag berättat tidigare så bloggar jag inte för någon annan än mig själv, så jag känner faktiskt inte att jag behöver skriva om jag inte vill.. såe..

Ikväll har vi haft ett toppen-showtime-möte!
Det börjar verkligen ta form!
De som satt ihop danser visade upp dem och de som var intresserade av dem fick öva dem.. sen så gick jag med att tillsammans med två andra tjejer sjunga MJ's "Bad"...
I'm so exited!!
Vi provsjöng lite tillsammans med sångläraren Lars-"Lisa" och vi kom verkligen in i rätt feeling!
Nu vet vi att vi ska öva samtidigt som vi gör magövningen "Plankan"! HAHA

Idag har jag hunnit tvätta och gotta mig i min säng tillsammans med gamla serier på förmiddagen!
ILLGÖTT!
Var helt slut igår när jag väl kommit till ro efter att ha möblerat om lägenheten IGEN! Man kan ju fundera på hur många olika alternativ det kan finnas på 25 kvm... men jag lyckas alltid få till det!
Spenderade sedan eftermiddagen på stan med Tilda! Köpte massa onödiga saker!! Eller ja, framförallt EN!
Eller egentligen var den inte onödig men den sved för min plånbok!
En fjällis-jacka för 1800 kr!? Är jag klok i huvudet? nej troligen inte..
Men skönt med något nytt efter att ha släpat på min vita i 5 hela år, då kan det vara värt att satsa på något nytt och hållbart!

Ägnar även min halvbror Niklas och hans familj en tanke eller två idag.. Denna årsdag av hans bortgång..
Han är på något annat ställe och sprider glädje och kärlek, det vet jag!

Nu längtar jag efter en supergod äggmacka och kanske en kopp thé.. eller varför inte en hel kanna?!
Wild and crazy, I know..

So long!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0