Somethin's coming, something good!!


Helt underbar feeling delvis pga det härliga vädret, men även för att det endast är två veckor kvar på praktiken och pendlandet!!

Kom in i min gamla Darren-feber som har haft lite uppehåll ett tag nu, men nu har jag insjuknat igen...
Så på min tv har båda Starkid musikalerna om Harry Potter med Darren som Harry, gått varmt! Härligt att ha såna underbara bågar att ta på sig så fort det blir sol ute!!  LOVE THEM!!

Hade en underbar feel-good dag med Matilda igår!! Årets första cykeltur till Ljungarum(0 kondis!!), promenad i vårsolen, underbar utsikt över staden och får en sån "jag-bor-faktiskt-i-Jönköping-själv"-feeling och det passade så bra in med ett vårskrik över staden på det lilla picknickbordet uppe på kullen tillsammans med Tilda!
Dansandes och sjungandes hemmåt till tildas place där vi gjorde chokladbollar och uppdaterade vår Klaine-tavla(!) och sen avnjöt scones framför en dans-film!
Underbar söndag!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0